HOSTING OG SERVICE

Alle hjemmesider kræver et webhotel. Du er velkommen til valgfrit at finde et passende webhotel der understøtter WordPress CMS, men for mange kunder er der en vis tryghed i at have det hele samlet ét sted. Derfor tilbyder nicolaisen IT også traditionel hosting med og uden service-aftale.

Vi benytter et dansk hosting-firma, der er din garanti for en hurtig hjemmeside og høj oppetid. De fleste af kunderne tilkøber denne løsning. Typisk er e-mail inkluderet eller tilkøbes, og kan sættes op til en hvilken som helst mail-klient. Så uanset om du har Outlook på din PC, eller du skal bruge mail-app’en på din mobiltelefon, så sørger vi for at du kommer godt i gang.

Webhotel inkl. service-aftale

Komplet serviceløsning
Kr.299/md
  • Oprettelse
  • Inkl. køb af nyt domænenavn eller
  • flytning af eksisterende domænenavn
  • Opsætning og konfiguration
  • Basis service
  • Fuld service

Ønsker du at slippe for vedligeholdelse af din hjemmeside?

Alle hjemmesider hos nicolaisen IT bliver bygget i WordPress, som de fleste vil kunne redigere og ændre i med lidt vejledning. Hvis du ikke vil bruge din kostbare tid på at sætte dig ind i hvordan systemet fungerer og hvordan du holder systemet opdateret, laver rettelser, tilføjer billeder eller andre elementer på din hjemmeside, tilbyder nicolaisen IT at gøre det for dig via en service-aftale. På den måde slipper du for at sidde og rode rundt i systemet og bruge unødig tid, som du kunne have anvendt bedre.

Vi tilbyder en service-aftale, hvor vi står for al vedligehold af din hjemmeside, deriblandt sikkerheds-opdateringer, ændringer, rettelser og tilføjelser på din hjemmeside. Du får således webhosting inkl. service-aftale for et månedligt beløb på kr. 299,- (ved årlig betaling).

Med i aftalen ligger der ét småjob pr. måned. Det vil sige én ændring, tilføjelse eller lignende. Alt vedrørende sikkerhed, overvågning, backup osv. er inkluderet i serviceaftalen. Ekstra rettelser eller større ændringer i design kan tilkøbes efter behov.

Webhotel, domæne, hosting – hvad er hvad?

Du skal bruge et domæne og et webhotel for at have kunne publicere en hjemmeside. På dit webhotel har du dit domæne tilknyttet, og det er her hvor hele din hjemmeside med tilhørende filer, billeder og tekster er lagret (hosted). Et domæne og et webhotel er således nødvendigt for drift af en hjemmeside, og de fleste finder det smartest at have det hele samlet ét sted.

Som supplement til at få bygget og designet en hjemmeside tilbyder nicolaisen IT tilhørende webhotel, hosting og indkøb af domæne til en pris på kr. 99,- pr. måned (ved årlig betaling).

Hvis der mod forventning skulle opstå problemer med dit webhotel inkluderer basis-service selvfølgelig at vi hurtigst muligt hjælper med at løse disse via vores direkte kontakter til hosting-partneren.

OPDATERINGER

Det er vigtigt at WordPress holdes opdateret med de seneste nye ændringer for at din hjemmeside er så sikker som mulig. Med serviceaftalen sørger vi for at opdateringer lægges på løbende.

SIKKERHED

Hjemmesider hos nicolaisen IT kører altid SSL og kendte huller er lukket med henblik på at styrke sikkerheden på hjemmesiden. Der benyttes desuden antispam filtrering og andre teknikker for at forbedre sikkerheden på både e-mail og hjemmeside.

PLUGINS

De fleste hjemmesider lavet i WordPress benytter ét eller flere tilføjelsesprodukter. Det er også vigtigt at holde disse opdateret, især hvis der er opdateringer til WordPress som påvirker disse. Med serviceaftalen bliver disse også automatisk vedligeholdt.

OFFSITE BACKUP

Med i serviceaftalen er der også daglig, offsite backup. En backup er en forsikring mod den situation at noget skulle gå helt galt hos hosting partneren. En offsite backup betyder at du stadig har adgang til dine data og dermed mulighed for at genetablere hjemmesiden et andet sted.

U

OVERVÅGNING

Hjemmesider med hosting inkl. service-aftale overvåges med eksterne værktøjer der holder øje med om hjemmesiden er tilgængelig og har nogle fornuftige svartider. Hvis der ser ud til at være problemer tages der fat i hosting partneren med henblik på at få tingene bragt i orden hurtigst muligt.

PERSONLIG KONTAKT

Serviceaftalen sikrer at der er fleksibilitet i din løsning nu og fremover. Vi kan altid mødes enten online eller over en kop kaffe og snakke om ønsker og behov. Du kan også altid skrive en mail, som normalt besvares inden for 24 timer. Har du en ændring der haster finder vi også ud af det.